Betalen en geldzaken


1. iDeal.

Betaal gemakkelijk en snel met iDeal. Kies jouw bank en plaats je bestelling. Je wordt doorgelinkt naar een beveiligde betaalpagina van de door jouw gekozen bank. Hier kun je inloggen en de betaling voltooien. Nadat de betaling gelukt is, ontvang je van ons een bevestigingsmail met een ordernummer.

2. PayPal.

Om met PayPal te betalen heb je een PayPal account nodig. Als je geen account hebt, kun je er gemakkelijk een aanmaken tijdens de betaling. PayPal is een handige en veilige betaalmethode, die gelinkt is aan een debit- of creditcard.

3. Creditcards.

Wij accepteren betalingen met Visa, Mastercard and Maestro. Hiervoor wordt €2,95 aan transactiekosten doorberekend. Om met je creditcard te betalen dien je te beschikken over het CVV-CVC nummer, dit is een beveiligingscode die je kunt vinden achterop de creditcard.

4. Problemen met de betaling.

De meest voorkomende problemen zijn:
- Het gebruik van een verkeerde creditcard.
- Een blokkade op de creditcard, doordat je vanuit een ander land probeert te betalen. Wij zijn gevestigd in Nederland.
- Het saldo op de betaalkaart is niet hoog genoeg om de betaling te voldoen.
- De internet browser pakt de betaling niet goed op.

Wanneer er problemen zijn met een betaalpas of creditcard dien je contact op te nemen met de bank. Wanneer het niet aan de pas maar aan de internet browser ligt, probeer de betaling dan nogmaals vanaf een andere browser of een ander apparaat. Mocht de betaling nog steeds niet lukken, dan kun je contact op nemen met onze klantenservice.

5. Kan ik ook achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om achteraf te betalen, de order is pas geslaagd als de betaling is gelukt. Het kan voorkomen dat er tijdens de betaling iets mis gaat, waardoor je de betaalpagina kwijt bent. In dit geval ontvang je een email met een betaallink waarmee je alsnog kunt betalen. Deze link is maar korte tijd geldig, daarnaast zijn de producten nog zichtbaar op de website tot de betaling voltooid is, hierdoor kunnen de door jou gekozen artikelen uitverkocht raken. Om dit te voorkomen vragen we onze klanten de betaling direct te voldoen tijdens de bestelling.

6. Kortingscodes.

Wanneer je een kortingscode hebt, kun je deze gebruiken bij de betaling van je bestelling. Voer de code in bij "Voucher- en kortingscodes", druk vervolgens op bereken en de korting wordt met het bedrag verrekend.
Indien de code niet werkt, kan dit komen door:
- De code is al een keer gebruikt.
- Er kan een spatie achter de code staan.
- Je hebt niet op "bereken" gedrukt.

Een code is voor eenmalig gebruik en kan dus niet voor de tweede keer worden gebruikt. Soms gaat er iets fout bij de bestelling en probeer je opnieuw te bestellen. Het kan zijn dat de code voor ons systeem dan al gebruikt is. Indien dit het geval is kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Let op, wanneer je een kortingscode per email van ons ontvangt kan deze in je spambox terecht komen.

7. Beveiliging van het maken van elektronische betalingen

Betalingen bij SkiWebShop worden verwerkt door Dotpay, PayPal, MultiSafePay (Visa, Mastercard, Maestro), Sisow (iDeal) of SofortBanking, die de veiligheid van betalingen garanderen door gebruik te maken van het SSL-versleutelingssysteem.