Adverteren overal dat je met PayPal kan betalen, zeer onvriendelijke klantenservice
In iedere mail die je ontvangt van Skiwebshop.nl staat het PayPal logo. Op hun website staat het PayPal logo, er is zelfs een pagina met betaalopties waar staat dat je met PayPal kan betalen. Bij het afrekenen blijkt dit echter niet te kunnen. Het grappige is, dat wanneer je de taal aanpast naar Duits, je wel met PayPal kan afrekenen (mits je een Duits adres hebt). Voor Nederland is dit uitgeschakeld. Ik heb hier contact over gehad met de klantenservice en werd zeer onvriendelijk te woord gestaan. Er is blijkbaar wel een reden voor, maar die willen ze niet delen. Prima, ik bestel er in ieder geval niet meer.
Wij verzamelen reviews via het platform van Kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt Kiyoh om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld.