Bestellen

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Per ongeluk een artikel verkeerd of dubbel besteld? Dat kan gebeuren, je zit tenslotte al met je gedachten in de bergen! Is je bestelling afgerond, dan is het helaas niet meer mogelijk deze nog te annuleren of te wijzigen.

Om onze levertijden zo kort mogelijk te houden, worden bestellingen direct klaargemaakt voor verzending. Zorg er daarom voor dat je je bestelling nog even controleert voordat je deze plaatst.

Je kunt je pakketje aan de deur weigeren of deze na ontvangst weer retourneren door gebruik te maken van ons retourlabel. Na ontvangst van je retourzending, storten wij het geld weer terug op je rekening.

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

Heb je een bestelling geplaatst, dan ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. Heb je deze e-mail niet ontvangen en ben je niet zeker of je bestelling wel goed is doorgekomen? Check dan eerst je spam box. Helaas gebeurt het nog wel eens dat onze mailtjes daarin terecht komen.

Zit de bevestiging ook niet in je spam box? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice, wij zullen dan meteen nagaan of je bestelling off-piste is gegaan.

Er mist een artikel in mijn ontvangen pakketje.

We vinden het erg vervelend om te horen dat je bestelling bij ontvangst niet compleet was. Onze excuses voor dit ongemak.

Stuur een mail naar onze klantenservice met daarin je bestelnummer en details over het missende artikel. We kijken samen met je verder voor een oplossing.

Ik heb een verkeerd artikel of een verkeerde maat ontvangen.

We vinden het erg vervelend om te horen dat je bestelling bij ontvangst niet klopte. Onze excuses voor dit ongemak.

Indien je een verkeerd artikel of verkeerde maat hebt ontvangen, willen we je vragen het artikel te retourneren voor een terugbetaling en het juiste artikel opnieuw te bestellen.

Vul het retourformulier in en kies '3. Onjuist geleverd' als reden voor retournering.

Helaas kunnen we het artikel niet omruilen.

 

Help! Het lukt mij niet om een bestelling te plaatsen.

Wanneer je problemen hebt met het bestellen op onze website, kun je proberen je bestelling te plaatsen via een ander apparaat of een andere browser (Chrome, Firefox, Internet Explorer). Ook kun je kijken naar de volgende opties:

  1. Controleer altijd of je alle verplichte velden correct en volledig ingevuld hebt.
  2. Controleer of je met de gekozen betaalmethode kunt betalen (voor Visa, Mastercard en Maestro gebruik je alleen de creditcard, geen betaalkaart) en/of kies een andere betaalmethode.
  3. Verwijder de opgeslagen cookies en je geschiedenis.

Lukt het nog steeds niet om te bestellen? Neem dan gerust contact met ons op. Beschrijf alle stappen die je al doorgelopen hebt en mail ons een screenshot waarop het probleem of foutmelding te zien is. Dan kijken we samen naar een oplossing. 

Kan ik artikelen op jullie website reserveren?

Het is bij ons helaas (nog) niet mogelijk om producten te reserveren. Zeker in de wintermaanden zijn onze producten snel in omloop.

Op onze website zijn in principe alleen producten zichtbaar die wij ook echt op voorraad hebben liggen. Helaas is een bepaalde maat ook wel eens uitverkocht. Er is een kans dat de uitverkochte maat terug op voorraad komt, omdat iemand anders het product retour stuurt. We raden je daarom aan de pagina van het artikel nog 2 weken in de gaten te houden.

Ook is het in de wintermaanden mogelijk dat het product nog bijbesteld kan worden. Je kunt dit rond die tijd navragen bij onze klantenservice.

Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan mijn bestelling niet vinden in mijn account.

Vaak is het zo dat er pas na het plaatsen van een bestelling een account wordt aangemaakt. Wanneer dit het geval is - is de geplaatste order niet zichtbaar in je account. Het is helaas niet mogelijk voor ons om orders achteraf aan een account te koppelen. Om je alsnog op de hoogte te houden versturen wij je een mail met daarin de track&trace code zodra je order aangemeld is bij de vervoerder. 

Het is ook mogelijk dat je bestelling niet zichtbaar is in je account wanneer je deze hebt geplaatst zonder in te loggen, als gast. 

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Als je een kortingscode hebt ontvangen, dan kun je hier tijdens het bestellen lekker van profiteren. Je kunt de code bij het afrekenproces invoeren. De korting wordt dan gelijk berekend.

Werkt de kortingscode niet, houdt dan rekening met het volgende:

  • Heb je de code al eerder gebruikt? De meeste codes zijn maar één keer geldig.
  • Regelmatig hangen er voorwaardes aan de code, zoals een minimum bestelbedrag of einddatum.
  • Staat er misschien een spatie of punt achter de code? Verwijder deze dan.
  • De kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.
  • De kortingscode wordt pas geactiveerd als je op de knop ‘Toepassen’ hebt geklikt.

Let op; heb je een kortingscode gebruikt, maar heb je de bestelling niet goed af kunnen ronden? De kortingscode is bij deze poging dan al wel opgenomen in ons systeem. Neem contact op met onze klantenservice om alsnog gebruik te kunnen maken van de code. Dit kan zowel vóór of ná dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst.

Het lukt mij niet om een artikel in mijn winkelwagen te plaatsen.

Als je het gewenste product niet in je winkelwagen kunt plaatsen, betekent dit dat het (niet meer) beschikbaar is. Het is heel goed mogelijk dat het product op dit moment door een andere klant is gekocht, maar op de website nog steeds beschikbaar is. We raden je aan om de productpagina de komende drie weken te volgen. Het kan zijn dat deze nog een keer in onze webshop verschijnt. Dan kun je het alsnog bestellen.

Ik heb mijn bestelling per ongeluk twee keer geplaatst. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Omdat onze bestellingen meteen worden verwerkt, kunnen we alleen direct na een bestelling annuleren, voordat het klaar wordt gemaakt voor verzending.

Wanneer je bestellingen al verwerkt worden, is er geen mogelijkheid meer om te annuleren. In dit geval kun je een van je bestellingen binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen.

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst. Kunnen deze in één doos verzonden worden?

Meerdere bestellingen in één pakketje verzenden is helaas niet mogelijk. Doordat wij meteen aan de slag gaan met je bestelling, worden pakketjes direct klaar gemaakt voor verzending. Doordat wij een korte, maar grote piek hebben in de winter, kunnen wij niet meer verschillende bestellingen bij elkaar zoeken. 

We adviseren je om alle gewenste artikelen in één keer te bestellen en nog een keer extra te checken wat er allemaal in je winkelmandje zit voordat je besteld. Wanneer je meerdere bestellingen hebt geplaatst, zul je voor elke bestelling verzendkosten betalen.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen, heb je bij ons niet per se een account nodig. Je kunt je bestelling met een account afronden of als gast. We raden je echter aan om een account aan te maken. Zo kun je je bestelling later nog inzien. Ook als je al is eerder bij SkiWebShop hebt besteld, is het fijn om al je bestellingen bij elkaar te hebben!

SkiWebShop verlaten? Je kunt je winkelmand bewaren voor later!