Defecten

Mijn product is kapotgegaan, wat nu?

Heb je het product normaal gebruikt en is het alsnog kapot gegaan binnen 6 maanden? Meld dit dan direct aan onze klantenservice. Stuur dan een e-mail met je gegevens, omschrijving en een foto van het kapotte product.

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met jou en de leverancier oplossen, volgens de wettelijke garantievoorwaarden.

Mijn product is bij ontvangst beschadigd/kapot, wat nu?

Wij doen er alles aan om alle artikelen in perfecte staat te leveren. Mocht een artikel desondanks niet in orde zijn bij ontvangst, dan kun je deze het beste direct retour sturen (binnen het retourtermijn van 14 dagen) en zelf al het artikel opnieuw bestellen.

Je kunt het artikel retour sturen met het meegeleverde retourlabel en retourformulier. Geef hierop aan dat er sprake is van een defect. Zodra je retour bij ons gecontroleerd en verwerkt is, wordt het bedrag voor het artikel teruggestort op je rekening.

De gemakkelijkste en snelste oplossing is om zelf al het artikel opnieuw te bestellen. Zo ben je er van verzekerd dat deze nog beschikbaar is en ook weer snel in huis is.

Is het gewenste artikel al uitverkocht?

Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. We kijken dan samen met jou en de leverancier naar een geschikte oplossing. 

Wat ziet een leverancier wel en niet als defect?

Een product kan om verschillende redenen als defect worden gezien. Wij bieden graag een oplossing aan klanten met een defect die is ontstaan door een verkeerde of slechte productie vanuit de fabrikant. Deze oplossing geven wij in samenspraak met de leverancier.

Wat ziet een leverancier als een defect door een productiefout?

- Kapotte ritsen

- Naden die al snel los gaan

- Scheuren en beschadigingen, zonder zichtbaar gebruik van het product

- Ontbrekende details

- En meer

Wat ziet een leverancier niet als defect door een productiefout?

- Naden die goed gestikt zijn, maar losse eindjes hebben

- Vlekken en scheuren die duidelijk zijn ontstaan bij grof gebruik.

SkiWebShop verlaten? Je kunt je winkelmand bewaren voor later!