Defecten

Mijn product is kapotgegaan, wat nu?

Is het product binnen 12 maanden na aankoop kapot gegaan? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Vergeet niet om een foto van de klacht mee te sturen. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Wat valt niet onder de garantie?

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. In de volgende gevallen is er geen sprake van een gegronde klacht:

  • Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
  • Opzettelijke of door nalatigheid ontstane beschadiging
  • Beschadiging door ongeval-, sneeuw-, val- en/of stootschade.
  • Beschadiging door het niet aanhouden van de wasinstructies
  • Normale slijtage door gebruik
  • Vlekken die ontstaan zijn door gebruik
  • Naden die goed gestikt zijn, maar losse eindjes hebben
  • Verkleuringen en/of beschadigingen van het materiaal en/of product die ontstaan zijn door blootstelling aan (zon)licht en/of warmtebronnen
  • Schade door weersomstandigheden
  • Breng je aanpassingen aan het product (personaliseren, logo, bedrukken etc.), dan vervallen alle garanties

Bekijk ook onze algemene voorwaarden

 

 

Mijn product is bij ontvangst beschadigd/kapot, wat nu?

Wij doen er alles aan om alle artikelen in perfecte staat te leveren. Mocht een artikel desondanks niet in orde zijn bij ontvangst, dan kun je deze het beste direct retour sturen (binnen het retourtermijn van 14 dagen) en zelf al het artikel opnieuw bestellen.

Je kunt het artikel retour sturen met het meegeleverde retourlabel en retourformulier. Geef hierop aan dat er sprake is van een defect. Zodra je retour bij ons gecontroleerd en verwerkt is, wordt het bedrag voor het artikel teruggestort op je rekening.

De gemakkelijkste en snelste oplossing is om zelf al het artikel opnieuw te bestellen. Zo ben je ervan verzekerd dat deze nog beschikbaar is en ook weer snel in huis is.

Is het gewenste artikel al uitverkocht?

Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. We kijken dan samen met jou en de leverancier naar een geschikte oplossing. 

SkiWebShop verlaten? Je kunt je winkelmand bewaren voor later!