Pre-Season Sale: tot 70% korting + 10% extra korting op alles met een SALE-label. Gebruik de code: EARLYBIRD10
Het spijt ons zeer als je een defect artikel hebt ontvangen. We doen er alles aan om producten in perfecte staat te leveren. Als een artikel bij ontvangst echter niet in goede staat is, vragen we je vriendelijk om het binnen de retourtermijn van 14 dagen terug te sturen.
Stuur het defecte artikel naar ons terug volgens onze retourinstructies. Zodra je retourzending door ons is gecontroleerd en verwerkt, wordt het bedrag voor het artikel teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.
Helaas kunnen we geen vervanging sturen voor defecte artikelen. Daarom is de makkelijkste en snelste oplossing om het artikel zelf opnieuw te bestellen. Op deze manier weet je zeker dat het nog steeds beschikbaar is en dat het zo snel mogelijk wordt geleverd.
Is het product binnen 12 maanden na aankoop kapot gegaan? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Vergeet niet om foto’s van de klacht mee te sturen.
• Foto's ingezoomd op de klacht.
• Foto van het totale product.
• Foto van de interne witte tag (vooral bij was problemen).
• Korte omschrijving van de klacht.
Als we samen een oplossing hebben gevonden, vergeet dan niet om het artikel binnen 14 dagen na contact terug te sturen. Anders kunnen we het niet meer in behandeling nemen!
De (wettelijke) garantie betekent dat een product moet voldoen aan wat jij, de consument, er redelijkerwijs van mag verwachten. Onze standaard garantietermijn is 1 jaar vanaf de leverdatum, onverminderd de wettelijke rechten. Na ontvangst van je melding zullen wij de klacht behandelen en beoordelen op basis van de verstrekte informatie. De garantie is niet van toepassing in de volgende gevallen:
SkiWebShop verlaten? Je kunt je winkelmand bewaren voor later!