Defecten

Mijn product is bij ontvangst beschadigd/kapot, wat nu?

Het spijt ons zeer als je een defect artikel hebt ontvangen. We doen er alles aan om producten in perfecte staat te leveren. Als een artikel bij ontvangst echter niet in goede staat is, vragen we je vriendelijk om het binnen de retourtermijn van 14 dagen terug te sturen.

Stuur het defecte artikel naar ons terug volgens onze retourinstructies. Zodra je retourzending door ons is gecontroleerd en verwerkt, wordt het bedrag voor het artikel teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode.

Helaas kunnen we geen vervanging sturen voor defecte artikelen. Daarom is de makkelijkste en snelste oplossing om het artikel zelf opnieuw te bestellen. Op deze manier weet je zeker dat het nog steeds beschikbaar is en dat het zo snel mogelijk wordt geleverd.

Mijn product is kapotgegaan, wat nu?

Is het product binnen 12 maanden na aankoop kapot gegaan? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Vergeet niet om foto’s van de klacht mee te sturen.

• Foto's ingezoomd op de klacht.

• Foto van het totale product.

• Foto van de interne witte tag (vooral bij was problemen).

• Korte omschrijving van de klacht.

Als we samen een oplossing hebben gevonden, vergeet dan niet om het artikel binnen 14 dagen na contact terug te sturen. Anders kunnen we het niet meer in behandeling nemen!

Onze garantievoorwaarden.

De (wettelijke) garantie betekent dat een product moet voldoen aan wat jij, de consument, er redelijkerwijs van mag verwachten. Onze standaard garantietermijn is 1 jaar vanaf de leverdatum, onverminderd de wettelijke rechten. Na ontvangst van je melding zullen wij de klacht behandelen en beoordelen op basis van de verstrekte informatie. De garantie is niet van toepassing in de volgende gevallen:

  1. Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud.
  2. Opzettelijke of door nalatigheid ontstane beschadiging.
  3. Beschadiging door scherpe voorwerpen.
  4. Ongeval-, sneeuw-, val- en/of stootschade.
  5. Beschadiging door het niet aanhouden van de wasinstructies.
  6. Normale slijtage door gebruik en gebruiksvlekken.
  7. Naden die goed gestikt zijn, maar losse eindjes hebben.
  8. Verkleuringen en/of beschadigingen van het materiaal en/of product die ontstaan zijn door blootstelling aan (zon)licht en/of warmtebronnen.
  9. Schade door weersomstandigheden.
  10. Schade door wijzigingen, reparaties of aanpassingen aan het product (zoals personalisatie of bedrukking).
  11. Schade door smeermiddelen of lijmsoorten.

 

SkiWebShop verlaten? Je kunt je winkelmand bewaren voor later!