Kortingscodes en acties

Ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen.

In dit geval kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] Geef ons je bestelnummer door en de kortingscode die je in je bestelling wil gebruiken. Dan kijken we graag of we deze alsnog kunnen verrekenen.

Ik heb de nieuwsbrief korting niet ontvangen, nadat ik mij heb aangemeld voor de nieuwsbrief. Wat nu?

Nadat je je hebt aangemeld voor onze nieuwsbrief ontvang je binnen 10 minuten een email met een kortingscode, waarmee je 5 euro korting krijgt op een nieuwe bestelling. Deze email komt helaas nog wel eens in spamboxen terecht. Kijk hier daarom ook even goed in. Heb je hem na een uur nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen.

Kan ik meerdere codes in 1 bestelling toepassen?

Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes in 1 bestelling te gebruiken. We raden je aan te kiezen voor de kortingscode waarmee je de hoogste korting krijgt.

Een artikel dat ik heb besteld is nu goedkoper op de website.

Heb je een artikel besteld en staat dit nu voor een goedkopere prijs op onze website? Of is er nu een kortingsactie, waardoor het artikel goedkoper is? Natuurlijk kijken we dan graag met je mee.

Hierbij gelden een aantal voorwaarden:

  • Je bestelling heb je nog geen 14 dagen in huis.
  • Dezelfde maat én kleur zijn nog op voorraad.
  • De korting geldt op het door jou bestelde artikel.

Voldoe je aan alle voorwaarden? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Ik wil een andere maat/kleur, maar de actie is al afgelopen. Wat nu?

Het is helaas niet mogelijk om nog gebruik te maken van een korting als deze actie is verlopen. Check tijdens de kortingsactie goed welke maat je nodig hebt, zodat je zeker weet dat je het product niet opnieuw hoeft te bestellen als de actie is afgelopen. Onze maattabellen kunnen je hier eventueel bij helpen.

Twijfel je over maten of kleuren? Dan kun je het beste meerdere artikelen bestellen, zodat je de artikelen in ieder geval in de actie periode hebt besteld!

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Je hebt geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar je kortingscode doet het niet. Vervelend! Dit kan verschillende oorzaken hebben:

- Je kortingscode is niet geldig. Alleen kortingscodes uitgegeven door SkiWebShop (bijvoorbeeld via de email of gecommuniceerd op onze website) zijn geldig. Kortingscodes die je via andere websites vindt, werken helaas niet.

- Je hebt de kortingscode verkeerd ingevoerd. Let altijd op spaties en andere leestekens, zodat je de juiste code invoert. Ook is de code hoofdlettergevoelig.

- De kortingscode is al gebruikt. Sommige kortingscodes zijn maar 1 keer te gebruiken. Heb je een kortingscode gebruikt, maar heb je de bestelling niet goed af kunnen ronden? De kortingscode is bij deze poging dan al wel opgenomen in ons systeem. Neem contact op met onze klantenservice om alsnog gebruik te kunnen maken van de code. Dit kan zowel vóór of ná dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst.

- Je voldoet niet aan de voorwaarden. Bij sommige kortingscodes gelden bepaalde voorwaarden. Zo kan de code alleen toegepast worden bij een minimum bestelbedrag. Ook kan de code alleen in een bepaalde periode geldig zijn. Indien je niet aan deze voorwaarden voldoet, werkt de kortingscode niet.

- De kortingscode wordt pas geactiveerd wanneer je op de knop 'Toepassen' hebt geklikt.

Heb je nog steeds geen idee waarom de kortingscode niet werkt? Neem dan even contact op met onze klantenservice, zodat we even met je mee kunnen kijken.

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Als je een kortingscode hebt ontvangen, dan kun je hier tijdens het bestellen lekker van profiteren. Je kunt de code bij het afrekenproces invoeren. De korting wordt dan gelijk berekend.

Werkt de kortingscode niet, houdt dan rekening met het volgende:

  • Heb je de code al eerder gebruikt? De meeste codes zijn maar één keer geldig.
  • Regelmatig hangen er voorwaardes aan de code, zoals een minimum bestelbedrag of einddatum.
  • Staat er misschien een spatie of punt achter de code? Verwijder deze dan.
  • De kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.
  • De kortingscode wordt pas geactiveerd als je op de knop ‘Toepassen’ hebt geklikt.

Let op; heb je een kortingscode gebruikt, maar heb je de bestelling niet goed af kunnen ronden? De kortingscode is bij deze poging dan al wel opgenomen in ons systeem. Neem contact op met onze klantenservice om alsnog gebruik te kunnen maken van de code. Dit kan zowel vóór of ná dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst.

Mijn kortingscode is niet meer toegepast na mijn retour, waarom niet?

Bij sommige kortingscodes gelden bepaalde voorwaarden, zoals een minimaal bestel bedrag. Indien je na het retourneren van producten niet meer aan deze voorwaarden voldoet, wordt de korting niet meer toegepast op je bestelling.

SkiWebShop verlaten? Je kunt je winkelmand bewaren voor later!