Verzenden

Wat zijn de verzendkosten en de verwachte levertijd?

Op dit moment hanteren we een geschatte levertijd van 1-2 werkdagen. We streven ernaar je bestelling snel te verzenden, maar door magazijndrukte, koeriersactiviteiten en winterse wegomstandigheden kan de bezorging licht vertraagd zijn. Onze excuses voor eventueel ongemak en dank voor je begrip. Selecteer je bestemmingsland om de verzendopties te raadplegen.

 

Kies je land van bestemming om de verzendopties te bekijken:
 BezorgoptieStandaard pakket1 paar ski's / 1-2 paar skistokken / Ski simulator
Nederland FlagNederland Standaard levering PostNL€ 3,95€ 9,50
Parcelshop PostNL€ 3,95niet mogelijk

Je kan horizontaal scrollen in de tabel.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat we je bestelling inpakken en aan de vervoerder overdragen, ontvang je een Track & Trace-code per e-mail. Ondanks ontvangst van de code kan het lijken alsof het pakket nog niet is verzonden. Dit komt doordat de vervoerder het pakket nog moet verwerken. Pas na de eerste scan in het sorteercentrum worden updates zichtbaar in de Track & Trace-status.

Welke bezorgopties zijn er en wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden verschillende bezorgopties aan.

Kies je land van bestemming om de verzendopties te bekijken:
 BezorgoptieStandaard pakket1 paar ski's / 1-2 paar skistokken / Ski simulator
Nederland FlagNederland Standaard levering PostNL€ 3,95€ 9,50
Parcelshop PostNL€ 3,95niet mogelijk

Je kan horizontaal scrollen in de tabel.

Ik kan mijn bestelling niet volgen

Nadat je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, kan het tot 48 uur duren voordat de tracking informatie op de wesbite van de vervoerder zichtbaar is. Afhankelijk van de snelheid van de vervoerder, worden de pakketjes vaak laat op de avond of de volgende dag gescand. 

In het weekend zijn er meestal geen wijzigingen. De pakketten worden dan op maandag weer gescand. 

Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen?

Na het voltooien en bevestigen van je bestelling, zetten we direct alles op alles om het voor verzending gereed te maken. Hierdoor is het spijtig genoeg niet haalbaar om wijzigingen aan te brengen. Als het adres absoluut niet correct is, adviseren we om direct contact op te nemen met de vervoerder.

De track&trace geeft aan “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt".

Het moment waarop je een email ontvangt met de track&trace van je pakketje, is het moment waarop je bestelling klaar staat in het magazijn om verzonden te worden. Zodra het pakket in het sorteercentrum van de vervoerder wordt verwerkt, vindt de eerste scan plaats.

Wanneer je bestelling na 48 uur nog steeds de status "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt" heeft, kan het zijn dat het door de drukte binnen de vervoerder, bijvoorbeeld bij een sorteercentrum, iets later opgepakt wordt. In de periodes zoals bijvoorbeeld Black Friday en decembermaand kan dit iets vaker voorkomen. In dit geval adviseren wij om de tracking te monitoren.

Mijn pakket is volgens track&trace bezorgd, maar ik heb niets ontvangen.

Vraag je buren of huisgenoten. Het kan goed zijn dat je pakketje bij de buren is afgeleverd, zelfs als dit niet in de track & trace te zien is. Bezorgers doen dit wanneer ze je pakketje niet bij jou thuis kunnen bezorgen. Het kan ook zijn dat een huisgenoot het pakketje heeft ontvangen.

Is je pakketje niet bij de buren afgeleverd of door een huisgenoot aangenomen? Geef het dan even 2 dagen de tijd. Vaak, wanneer je track & trace aangeeft dat het pakketje bezorgd is maar jij het nog niet hebt ontvangen, zal het hoogstwaarschijnlijk toch nog bij jou worden afgeleverd.

Als je na 2 werkdagen nog niets hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Indien nodig zullen we een onderzoek starten naar je pakketje.

Ik was niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?

Ben je niet thuis, dan geeft de pakketbezorger het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Dit kun je altijd controleren via de track&trace code.

Let op: Vanaf 1 juli 2022 laat PostNL niet langer een briefje achter als er niemand thuis is. PostNL informeert je digitaal, dus alleen via de track&trace code in de e-mail of via de PostNL-app, waar je pakket is bezorgd: bij de buren of bij een PostNL-punt. Het is daarom handig om een PostNL-account aan te maken. Daarmee kun je je pakket altijd volgen, ook in de PostNL-app.

Is mijn levering rondom Black Friday en decembermaand wel op tijd?

Vanwege voortdurende drukte bij magazijnen en vervoerders, bestaat de mogelijkheid dat je pakketje vertraging oploopt. Vooral rond Black Friday en gedurende december voorzien we aanzienlijke drukte, zowel intern als bij de vervoerders. Om teleurstelling te vermijden, adviseren we tijdig te bestellen.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Ontdek de wereld van SkiWebShop, waar geen land te ver is! Kies voor een standaard verzending of express delivery. Binnenkort ontvang je een track&trace-code via e-mail om je pakketje te volgen.

Laat je bestelling zelfs op je vakantieadres bezorgen: van last-minute ski-jassen tot het van je wintersportmateriaal - we brengen het allemaal naar je toe!

Ontdek de levertijden in de onderstaande tabel en kies jouw bestemming om de sprankelende verzendopties te ontdekken!

Kies je land van bestemming om de verzendopties te bekijken:
 BezorgoptieStandaard pakket1 paar ski's / 1-2 paar skistokken / Ski simulator
Nederland FlagNederland Standaard levering PostNL€ 3,95€ 9,50
Parcelshop PostNL€ 3,95niet mogelijk

Je kan horizontaal scrollen in de tabel.

Wordt er eilandtoeslag gerekend?


Voor eilanden buiten Nederland geldt een extra vergoeding - een eilandtoeslag. Houd er rekening mee dat deze toeslagen, inclusief de eilandtoeslag, niet worden vergoed bij retournering van je bestelling.

BTW vrije leveringen buiten de EU

Bij SkiWebShop wordt geen BTW in rekening gebracht voor bestellingen met een afleveradres buiten de Europese Unie. Mogelijk moet je echter invoerkosten betalen voor de bestelde producten, vastgesteld door de lokale douane. Houd er rekening mee dat SkiWebShop geen controle heeft over deze kosten en daarom geen verantwoordelijkheid kan nemen of assisteren bij het invoerproces.

Bij retourzendingen zijn alle douanekosten voor rekening van de klant.

Let op: SkiWebShop biedt geen btw-teruggaveservice aan klanten die naar een adres binnen de EU bestellen en hun aankoop vervolgens exporteren naar een land buiten de EU.

Mijn pakket is op het verkeerde adres afgeleverd, wat moet ik nu doen?

We zetten alles op alles om ervoor te zorgen dat je pakket juist wordt afgeleverd. Soms kan het echter gebeuren dat je pakket per ongeluk naar een verkeerd adres wordt gestuurd. Als dit het geval is, verzoeken we je vriendelijk om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Ons toegewijde team zal snel schakelen met het transportbedrijf om een passende oplossing te vinden.

SkiWebShop verlaten? Je kunt je winkelmand bewaren voor later!