Verzenden

Welke bezorgopties zijn er en wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden verschillende bezorgopties aan.

Kies je land van bestemming om de verzendopties te bekijken:
 BezorgoptieBezorgmoment*Standaard pakket1 paar ski's / 1-2 paar skistokken / Ski simulator
Nederland FlagNederland Huislevering PostNL1 tot 2 werkdagen€ 6,95€ 9,50
Parcelshop PostNL1 tot 2 werkdagen€ 6,95niet mogelijk
Avondlevering PostNL1 tot 2 werkdagen€ 6,95 + €2,00 toeslagniet mogelijk

Je kan horizontaal scrollen in de tabel.

Kan ik mijn bezorgadres nog wijzigen?

Zodra je je bestelling hebt afgerond en bevestigd, gaan wij meteen met je bestelling aan de slag om deze zo snel mogelijk klaar te hebben staan voor verzending. Daardoor is het helaas niet mogelijk om nog een wijziging door te voeren. Indien het adres echt niet klopt, raden wij je aan direct contact op te nemen met de vervoerder.

 

Wat is de verwachte levertijd?

SkiWebShop werkt samen met verschillende vervoerders. Afhankelijk van de verzendmethode die je gekozen hebt, gelden verschillende bezorg- en ophaaltijden.

Heb je op werkdagen vóór 22:00u besteld (binnen Nederland), dan gaan wij diezelfde dag nog met je bestelling aan de slag. De levertijd is erg afhankelijk van de vervoerder, maar duurt voor Nederland en België gemiddeld maar 1-2 werkdagen. Je kunt je pakketje dus morgen al in huis hebben!

Rondom drukke periodes zoals Black Friday en de decembermaand geven vervoerders vaak aan dat er mogelijk vertraging in de levering zit.

Wil je meer weten over de levertijden?

 

Kies je land van bestemming om de verzendopties te bekijken:
 BezorgoptieBezorgmoment*Standaard pakket1 paar ski's / 1-2 paar skistokken / Ski simulator
Nederland FlagNederland Huislevering PostNL1 tot 2 werkdagen€ 6,95€ 9,50
Parcelshop PostNL1 tot 2 werkdagen€ 6,95niet mogelijk
Avondlevering PostNL1 tot 2 werkdagen€ 6,95 + €2,00 toeslagniet mogelijk

Je kan horizontaal scrollen in de tabel.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling ingepakt en aangemeld is bij de vervoerder, ontvang je een Track&Trace-code per e-mail. In de e-mail staan de instructies voor het volgen van je pakket.

Het komt regelmatig voor dat je al wel een track&trace hebt ontvangen, maar je pakketje nog niet verzonden lijkt te zijn. Het pakket is dan al wel vanuit ons magazijn aan de vervoerder meegegeven maar de vervoerder heeft het pakket nog niet verwerkt. Er komt pas actie in de track&trace nadat het pakket de eerste scan in het sorteercentrum heeft gehad. 

Mijn pakket is op het verkeerde adres afgeleverd, wat nu?

We doen er alles aan om te zorgen dat je pakket correct geleverd wordt. Helaas kan het voorkomen dat je pakket naar het verkeerde adres wordt opgestuurd. Neem in dat geval meteen contact op met ons via [email protected]. We zullen zo snel mogelijk contact opnemen met de vervoerder en een oplossing aanbieden.

Waarom betaal ik verzendkosten?

De verzendkosten zijn slechts een bijdrage aan het gehele verzendproces. Door het berekenen van deze kosten kunnen wij een snelle en correcte levering aanbieden. Daarnaast moet er altijd getekend worden voor onze pakketten en zorgen wij ervoor dat de pakketten goed verpakt zijn zodat de artikelen niet beschadigd raken. Mocht er toch iets niet goed zijn of zijn er vragen over producten, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wordt er eilandtoeslag gerekend?

Alleen voor eilanden buiten Nederland geldt een toeslag van €28,50. Toeslagen, zoals eilandtoeslag worden niet teruggestort na het retourneren van je bestelling.

De track&trace geeft aan “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt".

Het moment waarop je een email ontvangt met de track&trace van je pakketje, is het moment waarop je bestelling klaar staat in het magazijn om verzonden te worden. Zodra het pakket in het sorteercentrum van de vervoerder wordt verwerkt, vindt de eerste scan plaats.

Wanneer je bestelling na 48 uur nog steeds de status "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt" heeft, kan het zijn dat het door de drukte binnen de vervoerder, bijvoorbeeld bij een sorteercentrum, iets later opgepakt wordt. In de periodes zoals bijvoorbeeld Black Friday en decembermaand kan dit iets vaker voorkomen. In dit geval adviseren wij om de tracking te monitoren. Indien de status langer dan 14 dagen ongewijzigd blijft, neem dan contact met ons op door een mailtje te sturen naar [email protected] Wij zullen de status van je pakketje controleren.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Voor SkiWebShop is geen land te ver. Je kunt kiezen voor een standaard verzending of express delivery. Je ontvangt per e-mail een track&trace-code waarmee je het pakket kunt volgen.

Je bestelling op je vakantieadres laten bezorgen, is ook mogelijk bij SkiWebShop! Wil je op het laatste moment nog een ski-jas bestellen of is je materiaal op wintersport kapot gegaan? Laat je bestelling naar je toe komen!

Wil je meer weten over de levertijden? Kijk dan in onderstaande tabel.

Kies je land van bestemming om de verzendopties te bekijken:
 BezorgoptieBezorgmoment*Standaard pakket1 paar ski's / 1-2 paar skistokken / Ski simulator
Nederland FlagNederland Huislevering PostNL1 tot 2 werkdagen€ 6,95€ 9,50
Parcelshop PostNL1 tot 2 werkdagen€ 6,95niet mogelijk
Avondlevering PostNL1 tot 2 werkdagen€ 6,95 + €2,00 toeslagniet mogelijk

Je kan horizontaal scrollen in de tabel.

Is mijn levering rondom Black Friday en decembermaand wel op tijd?

Door de blijvende drukte bij magazijnen en vervoerders is er een kans dat je pakketje vertraging oploopt. Zeker rondom Black Friday en decembermaand verwachten we extreme drukte zowel bij onszelf als bij de vervoerders. 

Om teleurstelling te voorkomen, raden we je daarom aan tijdig te bestellen.

 

Kan ik mijn pakket ook bij een ophaalpunt ophalen?

Bij bezorging binnen Nederland is dit mogelijk. Tijdens het afrekenen kun je voor een ophaalpunt kiezen. Vul eerst je adresgegevens helemaal in, zodat ons systeem weet dat jouw bezorgadres in Nederland is. Nu kun je bij de verzendwijze kiezen voor PostNL en op meer bezorgtijden en ophaalpunten klikken. Hier kun je ervoor kiezen jouw pakket op te halen bij een pakket- en briefautomaat of een ophaalpunt. Tijdens het bestellen kijkt ons systeem automatisch welk punt het dichtst bij het opgegeven adres is. Wil je toch liever je pakket ophalen bij een ander ophaalpunt? Klik dan op 'kies een ander ophaalpunt'. Er opent een nieuw scherm met alle ophaalpunten in de buurt van de door jou opgegeven postcode.

Ik kan mijn bestelling niet volgen

Nadat je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, kan het tot 48 uur duren voordat de tracking informatie op de wesbite van de vervoerder zichtbaar is. Afhankelijk van de snelheid van de vervoerder, worden de pakketjes vaak laat op de avond of de volgende dag gescand. 

In het weekend zijn er meestal geen wijzigingen. De pakketten worden dan op maandag weer gescand. 

Is de track&trace code na 48 uur nog steeds niet geactiveerd? Neem dan gerust contact met ons op via het contact formulier of stuur een mailtje naar [email protected] Wij zullen dit direct controleren.

Ik was niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?

Ben je niet thuis bij de eerste bezorgpoging, dan probeert de bezorger je bestelling bij de buren af te geven. Indien dit is gelukt ontvang je een briefje in de brievenbus, waarop staat bij wie jouw pakket is geleverd. 

Zijn ook de buren niet thuis? Dan wordt het pakket afgegeven bij een pakketpunt. Dit kun je altijd controleren via de track&trace code.

Via je track&trace code in de e-mail kun je al deze handelingen ook volgen, zodat je altijd weet waar jouw pakket is en wanneer je deze kunt verwachten.

SkiWebShop verlaten? Je kunt je winkelmand bewaren voor later!